SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gazeta.pl z reklamami-życzeniami dla Tomasza Machały z Wirtualnej Polski i Bartosza Węglarczyka z Onetu

W ramach rozpoczętej właśnie kampanii portalu Gazeta.pl pod hasłem „Dzień dobry emocje” przygotowano reklamy skierowane do Tomasza Machały, dyrektora zarządzającego obszarami informacji i biznesu w Grupie Wirtualna Polska, oraz Bartosza Węglarczyka, dyrektora programowego Onetu.

Reklamy skierowane do Bartosza Węglarczyka i Tomasza Machały były eksponowane w środę od rana pod warszawskimi siedzibami Grupy Onet-RAS Polska i Grupy Wirtualna Polska.

W środę ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa Gazeta.pl prowadzona pod hasłem „Dzień dobry emocje”. Jest oparta na nawiązaniach do szeroko komentowanych wydarzeń, m.in. wypowiedzi i działań polskich i zagranicznych polityków oraz wydarzeń sportowych.

W odpowiedzi na skierowaną do niego reklamę Tomasz Machała na Facebooku życzył dobrego dnia Michałowi Rutkowskiemu (dyrektorowi marketingu Gazeta.pl), Pawłowi Wujcowi (dyrektorowi segmentu internetowego Agory) i Pawłowi Stremskiemu (dyrektorowi Gazeta.pl).

- W imieniu wszystkich Tomków z Wirtualnej Polski dziękuję za nasz własny baner z nową kampanią Gazeta.pl. Powodzenia. Gdybyście poczuli się przytłoczeni tymi wszystkimi emocjami które budujecie - zajrzyjcie do nas sprawdzić, co w każdej minucie #dziejesiewPolsce, w Wirtualnej Polsce - napisał Machała.

- Droga Gazeto.pl, Bartek jest nasz, ręce precz :D pozdrawiamy gorąco! :D #wiem - skomentował Michał Pietniczka, dyrektor wideo w Onecie, reklamę skierowaną do Bartosza Węglarczyka (w środę Onet zmienił logo, co wspiera kampania reklamowa pod hasłem „#wiem z Onet”).

Dołącz do dyskusji: Gazeta.pl z reklamami-życzeniami dla Tomasza Machały z Wirtualnej Polski i Bartosza Węglarczyka z Onetu

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
Takie zabawy w jednej piaskownicy, tudzież w jednej zupie. Tylko czy to interesuje innych?
odpowiedź
User
MS
Pietnik, Ty wazeliniarzu :))))))
odpowiedź
User
MM
@DW absolutnie nie interesuje :) to tylko potwierdza, jak bardzo ci wszyscy wymienieni w artykule panowie są oderwani od swoich czytelników i po prostu od rzeczywistości
odpowiedź