Gazeta dla pasażerów taksówek
ARBOmedia wprowadza na rynek reklamowy nowy bezpłatny magazyn dla pasażerów taksówek
Od listopada startuje nowy bezpłatny magazyn BASTA. Dystrybuowany jest on wśród pasażerów największej polskiej korporacji taksówkowej MPT.
Ten niekonwencjonalny pomysł bierze swoje źródło z tzw. "infligt magazine" - czyli darmowych pism dostępnych na pokładach samolotów. Magazyn dostępny w taksówkach jest adaptacją tego typu wydawnictw przystosowaną do transportu miejskiego. W miesięczniku znajdziemy bogato ilustrowane i profesjonalnie przygotowane informacje miejskie, opisy ciekawych wydarzeń kulturalnych , publicystykę i reportaże a także wywiady ze znanymi postaciami ze świata kultury i polityki. Redaktor Naczelny miesięcznika Krzysztof Jakubowski zaprosił do publikowania w nowym magazynie wybitnych autorów z czołowych polskich tytułów prasowych, m.in. felietonistę "Rzeczypospolitej" Macieja Rybińskiego, wieloletniego korespondenta z Rzymu Jacka Moskwę oraz publicystę "Życia" Pawła Paliwodę. Początkowy nakład to 50 000 egzemplarzy na Warszawe, zaś docelowo magazyn będzie dostępny we wszystkich aglomeracjach i będzie miał formę dwutygodnika.
" Jestem dumny i bardzo zadowolony z zespołu dziennikarzy, a także fotoreporterów i grafików, który udało mi się pozyskać do współpracy z redakcją. Dzięki tak znakomitym postaciom na pewno uda nam się stworzyć bardzo interesujący magazyn, który będzie umilał czas nie tylko spędzony w naszych taksówkach, bo nie wątpię, że większość pasażerów zechce zabrać pismo ze sobą, aby później spokojnie podelektować się jego zawartością" - cieszy się Jakubowski i dodaje: "Elegancka, nowoczesna forma i ciekawa treść korespondująca z zainteresowaniami naszych klientów, to pomysł na gazetę - dystrybucją nie musimy się martwić, zapewni je 1000 taksówek stale kursujących po Warszawie"
To już drugi tytuł, po młodzieżowym miesięczniku Hip-Hop.pl, w nowo utworzonym dziale prasowym międzynarodowego domu
sprzedaży mediów ARBOmedia Polska, znanego do tej pory przede wszystkim ze sprzedaży powierzchni reklamowej w Internecie i niestandardowej reklamy indoorowej - tzw ambient mediów.
"Sprzedaż magazynu BASTA to kolejny krok realizacji strategii ARBOmedia dalszej dywersyfikacji portfolio mediowego. INTERNET, INDOOR, PRASA pozwala budować bardziej rozwinięte pakiety crossmediowe i coraz skuteczniej komunikować się reklamo dawcom z ich grupami docelowymi. Bardzo cieszymy się ze MPT właśnie nam powierzyło reprezentowanie swojej gazety na rynku reklamowym." stwierdził Marcin Woźniak - Dyrektor Zarządzający ARBOmedia Polska.
Osobą odpowiedzialną za sprzedaż nowego tytułu prasowego jest Konrad Spoczynski, "Od dawna poszukiwaliśmy ciekawego produktu który umożliwiłby komunikowanie się z targetem "business". Po wnikliwej obserwacji klientów korporacji MPT doszliśmy do wniosku, że jest to dokładnie ta grupa o którą nam chodzi - managerowie, businessmani, ludzie zarabiający znacznie ponad przeciętną - właśnie oni korzystają z usług największej korporacji taksówkowej. Do tego należy dodać ponad 200 firm z którymi MPT ma podpisane umowy na przewozy bezgotówkowe i wylania nam się obraz czytelników BAST'y. Wierzymy, iż dzięki doskonałej jakości magazynu i niekonwencjonalnej formie dystrybucji zapewni on sobie stale miejsce w sektorze reklamy prasowej" - mówi Spoczynki.
Dołącz do dyskusji: Gazeta dla pasażerów taksówek