Gang Bystrzaków promowany szerokozasięgową kampanią
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) wraz ze startem nowej akcji lojalnościowej Gang Bystrzaków ruszyła z szeroko zakrojoną kampanią reklamową, której bohaterami są maskotki: Pies, Świnka i Jabłko.
Głównym elementem kampanii jest spot emitowany w wybranych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Jego wsparciem są reklamy w stacjach radiowych, na billboardach oraz w sklepach Biedronka w całym kraju.
Za kreację kampanii odpowiada agencja DUDA Polska natomiast zakup mediów realizowany jest przez agencję Wavemaker.
Bystrzaki na zupełnie nowych zasadach
W ramach rozpoczętej 29 sierpnia br. akcji "Gang Bystrzaków" klienci będą mogli odbierać maskotki w zamian za zebrane naklejki. Akcja w tym roku prowadzona jest pod hasłem "Oszczędzanie to nasza misja".
Bohaterami Gangu są dwa zwierzątka i jeden owoc: Pies Dźi-Pi-Es z supermocą "bliskość", Świnka Skarbonita z supermocą "cena" oraz Jabłko Newton z supermocą " jakość". "Gang Bystrzaków" w Biedronce: jak zdobywać maskotki
Zasady tegorocznej akcji są zupełnie inne od tych, które obowiązywały przy poprzednich Gangach. Wówczas klient otrzymywał naklejki w zamian za konkretne kwoty wydawanych w sklepach Biedronka pieniędzy za zakupy. W tym roku naklejki zdobywa się za uzyskane oszczędności w ramach Tygodniowych Misji Oszczędzania lub Wirtualnego Portfela.
W ramach jednej transakcji obejmującej wybrane produkty w ramach Tygodniowej Misji Oszczędzania lub Wirtualnego Portfela, za każde oszczędzone 6 zł jest przyznawana jedna naklejka. Zaoszczędzone kwoty w związku z zakupem w ramach Tygodniowej Misji Oszczędzania i Wirtualnego Portfela objęte jednym paragonem fiskalnym lub jedną fakturą VAT sumują się. Naklejki należy zbierać na oryginalnej karcie kolekcjonerskiej (album).
Dołącz do dyskusji: Gang Bystrzaków promowany szerokozasięgową kampanią