Gamerzy i Magda Bereda promują loterię „Kupuj Zozole, wygrywaj konsole”
Ruszyła kampania promująca loterię marki słodyczy Zozole (Mieszko). W akcji „Kupuj Zozole, wygrywaj konsole” bierze udział piosenkarka Magda Bereda oraz youtuberzy zrzeszeni w sieci Lifetube - PLKD, Junajted, Kaluch, RoxMb, Hadesiak, Admiros, Manoyek. Kampanię prowadzi agencja reklamowa „Next Agnieszka Lancmańska Wnuk”.
Zaangażowani do kampanii influencerzy realizują filmy, w których zachęcają do wzięcia udziału w loterii. Pojawią się też lokowania produktów oraz przekierowania do strony internetowej loterii.
Loteria Zozole - zasady i nagrody
Aby wziąć udział w loterii, należy kupić dowolne opakowanie produktu marki Zozole oraz zarejestrować paragon na stronie Promocja Zozole. Raz w tygodniu zostanie wylosowana osoba, która wygra konsolę PS4 PRO (łącznie do wygrania jest aż 15 sztuk sprzętu), a co godzinę można będzie wygrać bon o wartości 50 złotych do Playstation Store (łącznie do rozdania jest aż 1164 kodów). Loteria potrwa do 31 sierpnia.
Kampanię promującą loterię przygotowała i prowadzi agencja reklamowa „Next Agnieszka Lancmańska Wnuk”. Loterię prowadzi agencja Kropka Bordo.
Dołącz do dyskusji: Gamerzy i Magda Bereda promują loterię „Kupuj Zozole, wygrywaj konsole”