SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fuzja Azoomee i Da Vinci Media. „Marki z edukacyjnymi i rozrywkowymi treściami dla dzieci”

Firma medialna Da Vinci Media została włączona w struktury spółki Azoomee, która specjalizuje się w tworzeniu edukacyjno-rozrywkowych aplikacji dla dzieci - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To dwie popularne marki, które tworzą edukacyjne i rozrywkowe treści dla dzieci - komentuje nam Ferdinand Habsburg, założyciel Da Vinci Media.

Nowo powstała grupa będzie funkcjonować pod dwoma markami „Azoomee” i „Da Vinci Kids”. Będzie docierać do ponad 45 mln abonentów za pośrednictwem linearnych kanałów telewizyjnych i aplikacji mobilnych w ponad 150 krajach świata.

- Spółka Azoomee opracowała wewnętrznie bardzo elastyczną, wyróżnioną wieloma nagrodami cyfrową platformę, z której można korzystać na każdym urządzeniu mobilnym z dostępem do Internetu, w każdym miejscu na świecie. Bardzo cieszymy się, że dostarczamy widzom z różnych krajów treści edukacyjne premium za pośrednictwem naszej zaawansowanej technologicznie platformy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Douglas Lloyd, prezes Azoomee.

Przejęcie Da Vinci Media przez Azoomee jest kluczowym krokiem w kierunku globalnej ekspansji grupy. - Dystrybucja jest kluczowa dla partnerów, którzy zajmują się udostępnianiem naszych treści. Podpisana umowa zapewnia nam globalną obecność dzięki długoterminowej partnerskiej współpracy z operatorami telekomunikacyjnymi, operatorami telewizji kablowej, satelitarnej i publicznymi nadawcami oraz dostępność we wszystkich największych sklepach z aplikacjami i na odbiornikach telewizyjnych podłączonych do Internetu - informuje Estelle Lloyd, dyrektor ds. operacyjnych.

Z fuzji zadowolony jest również założyciel Da Vinci Media Ferdinand Habsburg. - Bardzo cieszę się, że dwie popularne marki, które tworzą edukacyjne i rozrywkowe treści dla dzieci połączyły siły. Spółka Da Vinci rozbudza ciekawość świata dzieci w wieku 6-11 lat takimi programami, jak np. „Operacja Auć”, a koncern Azoomee kieruje swoją ofertę do najmłodszych widzów w wieku 4-7 lat. Obie spółki idą przykładem ciekawego świata Leonarda da Vinci i sprawiają, że nauka staje się wspaniałą przygodą - mówi nam.

Średni rynkowy udział Da Vinci w Polsce wśród widzów od 4 do 12 lat w pierwszym półroczu 2019 roku wyniósł 0,06 proc.

Dołącz do dyskusji: Fuzja Azoomee i Da Vinci Media. „Marki z edukacyjnymi i rozrywkowymi treściami dla dzieci”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl