Futurystyczny layout agencji Wizard dla marki Suzuki Swift
Z początkiem czerwca ruszyła kampania reklamowa samochodu Suzuki Swift
Przygotowana przez agencję Wizard kreacja "Nowy Swift - wyprzedza czas" odzwierciedla idealne połączenie temperamentu i futuryzmu nowego Swifta.
Kampania obejmująca outdoor oraz ogólnopolską i lokalną prasę (20 prestiżowych i laifstylowych tytułów ogólnopolskich )potrwa do końca czerwca. Outdoor swoim zasięgiem obejmie 15 największych miast, od Pomorza, przez Śląsk aż po centralną Polskę. W trakcie realizacji jest również dokręcenie nowych scen do spotu reklamowego oraz stona www.
Kampanię poprzedziła przygotowana przez Wizard w kwietniu premiera japońskiego supermini. Prezentacja samochodu oraz konferencja prasowa "Kolorowe miasto Swifta" spotkały się z pozytywnymi reakcjami dziennikarzy. Byli oni pod wrażeniem dynamicznych tancerzy, gry świateł, oryginalnej muzyki i scenografii, ale przede wszystkim ulegli urokowi samochodu.
Nowy Swift to samochód dla ludzi aktywnych w wieku 30+.
Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja Wizard - partner reklamowy Suzuki Motor Poland. Zakupu powierzchni reklamowej dokonał dom mediowy Pan Media Western.
Dołącz do dyskusji: Futurystyczny layout agencji Wizard dla marki Suzuki Swift