SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fundacja Pro Progressio wybrała Triple PR

Od marca agencja Triple PR odpowiada za przygotowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji oraz działania wizerunkowe dla Fundacji Pro Progressio.

Do zadań agencji Triple PR należy opracowanie strategicznego konceptu komunikacji, działania media relations, oprawa medialna wydarzeń realizowanych przez fundację, w tym konkursu Outsourcing Stars, a także współpraca z partnerami, uczelniami i innymi instytucjami w zakresie promocji branży outsourcingowej i projektów fundacji.

Umowa została zawarta do lutego 2016 roku.

Dołącz do dyskusji: Fundacja Pro Progressio wybrała Triple PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl