Frosta reklamuje się w nowej odsłonie (wideo)
W telewizji i internecie rusza nowa odsłona kampanii reklamowej marki Frosta. Akcja przebiega pod hasłem "Smaczna i prosta".
Startująca właśnie kampania Frosty reklamuje nie tylko produkty rybne tej marki, lecz również mrożone warzywa. Przekaz pod hasłem "Smaczna i prosta" skierowany jest przede wszystkim do rodziców, informując również o akcji Dziecięca Akademia Frosty przeznaczonej dla utalentowanych dzieci i młodzieży.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVN, TVN Mix, TVP1, TVP2, Polsat, stacje z pakietu AT Media) i internecie (portale kobiece gazeta.pl i interia.pl, zwierciadlo.pl, pakiety edinet.pl i Arbo kids, mailing). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca grudnia - przygotowały agencje Bed&Breakfast (telewizja) i Graf (internet), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Macroscope OMD.
Dołącz do dyskusji: Frosta reklamuje się w nowej odsłonie (wideo)