Front design dla Discovery Channel
Front design przygotowała strategię i kreację wraz z produkcją obejmującą eventy Discovery Channel w pięciu miastach Polski.
Mają na celu zbudowanie świadomości marki i zaintrygowanie publiczności tematem miesiąca motoryzacji na kanale discovery.
Akcję wspiera wielko-formatowy outdoor oraz indoor odbywający się w kinach i centrach handlowych. W ramach tej akcji agencja przygotowała również citylighty, layouty prasowe i materiały POS. Ponadto zespół Front design opracował kampanię internetową oraz akcje mailingowe, które ruszyły 21 listopada.
Agencja Frontdesign przygotowała także spoty radiowe, oraz wspiera Discovery Polska w zwiększaniu świadomości kanału telewizyjnego oraz profilu brandu na głównych rynkach.
Ze strony Front design za strategię i kreację odpowiada Rafał Krystosiak i Zuzanna Lis, zarządzaniem projektowym zajmują się account executive: Artur Gryglas, Tatiana Sobańska oraz Mirosław Chudoń.
Dołącz do dyskusji: Front design dla Discovery Channel