Francja wśród liderów reklamy internetowej
Pomimo powolnego przyswajania sobie Internetu jako narzędziabiznesowego przez francuskich przedsiębiorców, Francja powoli stajesię liderem w wykorzystywaniu nowych technik marketingowych iobecnie zajmuje trzecie miejsce w Europie, zaraz po WielkiejBrytanii i Niemczech - wynika z raportu eMarketera.
Francuski rynek reklamy on-line powinien wzrosnąć w tym roku o34%, a w ciągu najbliższych czterech lat osiągnąć wartość $4mld.
Według IAB w 2007 roku wydatki na reklamę internetową wyniosły wtym kraju 9.5% wszystkich wydatków przeznaczonych na reklamę. Jest0.5% więcej niż w Niemczech.
Francja jest także jednym z dwóch europejskich krajów, w którychprognozowany jest wzrost wydatków reklamowych on-line w roku 2008.Drugim krajem jest Holandia.
Dołącz do dyskusji: Francja wśród liderów reklamy internetowej