FOX Life promuje ostatni sezon serialu “Gotowe na wszystko” (wideo)
Kanał FOX Life rozpoczął kampanię promującą ósmy, ostatni sezon serialu “Gotowe na wszystko”, który nadawany będzie na antenie stacji od niedzieli 6 listopada br.
Działania obejmują kanały telewizyjne z portfolio nadawcy ( FOX Life, FOX, National Geographic Channel i Nat Geo Wild), prasę (“Party”, “Flesz”, “Joy”, “InStyle”, “Gala”, “Naj Magazyn”, “Gazeta Telewizyjna”, “Fakt TV”, “Super Express TV”) oraz internet (Filmweb, Pudelek, Wp.pl, Gazeta.pl, ipla, ARBO V2, serwisy z pakietów ARBO oraz Glossy Media, działania SEM w Google i na YouTube).
Za strategię i kreację odpowiedzialny był dział marketingu FOX International Channels Poland, zaś media zakupił MediaCom.
Ósmy sezon “Gotowych na wszystko” nadawany będzie w niedziele o 22.00 począwszy od 6 listopada br.
Dołącz do dyskusji: FOX Life promuje ostatni sezon serialu “Gotowe na wszystko” (wideo)