Fortuna – smak pozytywnej energii
I've got the power!' przekonuje telewidzów marka Fortuna w swojej nowej kampanii.
Kampania wystartowała w siedmiu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TV4, TVN7) oraz wybranych kanałach tematycznych.
30-sekundowy spot, adresowany przede wszystkim do ludzi młodych (18 – 39 lat) to drugie wspólne przedsięwzięcie reklamowe firmy AGROS NOVA Sp. z o.o. z agencją DDB.
Bardzo dynamiczny w warstwie dźwiękowej i wizualnej spot pokazuje zalany słonecznym blaskiem i tętniący słoneczną energią gaj pomarańczowy w greckim Epitavos. Kamera wędruje od szczegółu - pojedynczej pomarańczy, do ogółu – szerokiego planu sadu owocowego filmowanego z lotu ptaka. Dojrzewającym, energetycznym pomarańczom towarzyszy od wschodu słońca do zmroku. Jeszcze ważniejszym i bardziej wyrazistym nośnikiem życiowej energii, którą czerpiemy z soków Fortuny, jest w spocie muzyka – wielki debiutancki przebój duetu Snap: „The Power”, który zapoczątkował gatunek: dance/elektro - czytamy w komunikacie.
Za kampanię ze strony zleceniodawcy odpowiadali: Andrzej Łęgosz – kierownik marketingu i Marcin Dzionek kierownik marki Fortuna, ze strony agencji: Jacek Pawlak i Darek Szubiak – Deputy Creative Directors. Spot wyreżyserował Marek Dawid. Media zakupił dom mediowy MediaCom.
Kampania to następny etap zapoczątkowanego przed trzema miesiącami re-launchu Fortuny, który w pierwszej fazie komunikowała nowa identyfikacja wizualna, opracowana przez firmę Dragon Rouge: zmodyfikowany i bardziej słoneczny logotyp marki, cieplejszy, żółto – zielony kod kolorystyczny opakowań oraz ich zmieniony, nowoczesny kształt („prisma”). Kolejnym krokiem było wprowadzenie w czerwcu do sprzedaży soków pomarańczowych, które nie mają swego odpowiednika na rynku, z oryginalną nutą smakową i zapachową: figi, liczi i grantu.
Dołącz do dyskusji: Fortuna – smak pozytywnej energii