Focus Nation dla TFI PZU
Agencja Focus Nation promuje w internecie nową platformę inPZU.
Kampania Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU przygotowana przez agencję Focus Nation ma za zadanie wypromować platformę internetową inPZU.pl – platformę, która umożliwia inwestowanie w pasywne fundusze inwestycyjne inPZU – na której każdy, w 15 minut, może zostać inwestorem i pomnażać swoje oszczędności.
Kampania trwa od 19 października i jest realizowana w internecie i kanałach social mediowych PZU.
Influencerzy w kampanii TFI PZU
W kampanii wykorzystano content wideo przygotowany przez dwóch znanych influencerów: blogera finansowego Tomasza Jaroszka (Doradca.tv) oraz youtubera Pawła Sviniarskiego (kanał "Dla pieniędzy).
Na potrzeby kampanii powstała specjalna strona internetowa, będąca źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy zainteresują się tematem inwestowania swoich oszczędności w fundusze inwestycyjne. Wspierać ją będzie również mailing do bazy osób zainteresowanych inwestowaniem swoich oszczędności.
Dołącz do dyskusji: Focus Nation dla TFI PZU