SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Focus Nation dla Banku BNP Paribas

Agencja Focus Nation była zaangażowana w tworzenie nowej wersji zakładki „Kariera” na stronie internetowej Banku BNP Paribas.

W następstwie współpracy powstała nowa odsłona strony z udogodnieniami dla osób z niepełnosprawnościami i narażonych na wykluczenia cyfrowe. Na odwiedzających czeka odświeżona forma graficzna, dynamiczne zdjęcia pracowników, ich opinie na temat firmy, prezentacja wartości, którymi się kierują na co dzień, dostęp do informacji o bieżących aktywnościach banku i oferty pracy.

Nowa wersja zakładki „Kariera” opowiada o Banku BNP Paribas poprzez historie pracowników zatrudnionych w różnych obszarach banku. Jest ilustrowana zdjęciami, które powstały podczas specjalnej sesji zrealizowanej we współpracy z agencją Focus Nation i fotografem Łukaszem Gawrońskim.

BNP Paribas z nową stroną "Kariera"

„Możesz pracować w miejscu, które daje zielone światło” to hasło, które podsumowuje propozycję wartości banku jako pracodawcy.  Nowa wersja zakładki „Kariera” opowiada o Banku BNP Paribas poprzez historie pracowników zatrudnionych w różnych obszarach banku. Jest ilustrowana zdjęciami, które powstały podczas specjalnej sesji zrealizowanej we współpracy z agencją Focus Nation i fotografem Łukaszem Gawrońskim.

Zadaniem dla Focus Nation było pokazanie pracowników Banku BNP Paribas jako ludzi z pasjami i ciekawym hobby, którzy mogą inspirować innych pracowników oraz osoby wchodzące na stronę internetową banku.

Agencja przygotowała set zdjęć portretowych i reportażowych, pokazujących prywatne zainteresowania 48 pracowników banku z całej Polski wedle autorskiej koncepcji kreatywnej. Agencja stworzyła harmonogram i nadzorowała tygodniową sesję oraz proces postprodukcji.

Dołącz do dyskusji: Focus Nation dla Banku BNP Paribas

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl