“Flesz” zmienia cenę i dołącza kupon na produkty Sephory
Do ukazującego się w poniedziałek 30 stycznia br. wydania dwutygodnika “Flesz. Gwiazdy & Styl” dołączony zostanie kupon zniżkowy na produkty marki Sephora. Numer pojawi się w sprzedaży w cenie 1,99 zł, czyli o 49 groszy wyższej niż dotąd.
To już trzecia zmiany ceny „Flesza” od debiutu magazynu w październiku ub.r. Pierwsze dwa numery kosztowały 1,50 zł, potem tytuł zdrożał do 2,20 zł (miała to być cena docelowa), ale od grudnia ub.r. znów ukazywał się w promocyjnej cenie 1,50 zł. Taką właśnie cenę od kilku miesięcy ma ukazujący się tego samego dnia co „Flesz” konkurencyjny dwutygodnik „Show” Wydawnictwa Bauer (w poniedziałek 30 stycznia też będzie kosztować 1,50 zł).
Dołączony do tego numeru „Flesza” kupon będzie można zrealizować w perfumeriach Sephora w całej Polsce w terminie od 30 stycznia do 5 lutego br. Upoważnia on do 30 proc. zniżki na produkt marki sieci.
Akcję Sephory i “Flesza” wspiera kampania reklamowa z udziałem Małgorzaty Sochy obejmująca emisję10-sekundowych spotów w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN Style, TV4, TVN 7, Polsat Cafe, 4fun.tv, AXN, Canal+, Comedy Central Family, Comedy Central, Eska TV, FOXlife, Kino Polska, MTV Polska, Polo TV, VIVA Polska, BBC Entertainment, FOX).
Media zakupił ZenithOptimedia Group, a kreację przygotowała agencja Walk The Line przy współpracy z działem marketingu dwutygodnika.
Dołącz do dyskusji: “Flesz” zmienia cenę i dołącza kupon na produkty Sephory