Fischer Polska nowym partnerem agencji Harbingers
Fischer Polska przy współpracy z krakowską agencją Harbingers będzie rozwijać na polskim rynku swoje działania z zakresu performance SEO i content marketingu.
Celem współpracy jest odbudowanie ruchu organicznego oraz liczby fraz kluczowych, aby zwiększyć zainteresowanie odbiorców udziałem w szkoleniach oraz pobieraniem dodatkowych materiałów informacyjno-edukacyjnych.
- Jestem niezmiernie zadowolony z początku współpracy z Harbingers. Doceniam partnerskie nastawienie i profesjonalizm zespołu, na które składa się duże doświadczenie. Z niecierpliwością oczekuję na kolejne etapy naszej współpracy i jestem przekonany, że przyniosą one nowe możliwości i dalszy rozwój fischer Polska - mówi Mateusz Kopeć, menadżer ds. komunikacji marketingowej i e-commerce w fischer Polska.
- Cieszę się, że możemy powitać takiego Partnera w naszym gronie #GameChangers. Od pierwszego spotkania miałem trafne wrażenie, że stanowimy jeden zespół i partnersko podchodzimy do tego projektu. Dziękuję za zaufanie — jestem przekonany, że efektywnie wpłyniemy na wzrost widoczności fischer Polska, tworząc wartość dla obu stron i stale przekraczając założone cele - dodaje Piotr Maksym, head of sales w Harbingers.
Dołącz do dyskusji: Fischer Polska nowym partnerem agencji Harbingers