FineArt Communications dla DESY Modern
FineArt Communications rozpoczyna współpracę w zakresie obsługi PR z galerią sztuki współczesnej DESA Modern.
Jest to kolejny projekt realizowany przez agencję dla instytucji związanej z rynkiem sztuki. Od początku 2005 roku FineArt Communications prowadzi działania z zakresu media & corporate relations dla DESY Unicum – właściciela czterech galerii sztuki oraz domu aukcyjnego w Warszawie.
DESA Modern to nowy projekt realizowany pod znaną i kojarzoną ze sztuką marką DESY. Jest on równocześnie nawiązaniem do prowadzonej w latach 60 – tych i 70 -tych Galerii DESA Sztuka Współczesna.
„Sztuka współczesna i nowoczesna cieszy się w Polsce coraz większym zainteresowaniem. Wskazują na to zarówno nasze doświadczenia w relacjach z kolekcjonerami, jak i dostępne na rynku analizy i informacje. Stąd pomysł na utworzenie pod marką DESY nowej galerii, poświęconej sztuce XX i XXI wieku. Chcemy stworzyć wyspecjalizowany ośrodek sztuki łączący kilka funkcji i dający współczesnym artystom szansę aktywnego prezentowania swoich prac, jak także odkrywaniem twórców zapomnianych, a dzięki naszej współpracy z domem aukcyjnym DESY Unicum, sprzedawania ich na organizowanych przez nas aukcjach sztuki współczesnej. W ten sposób pragniemy stworzyć efektywny pomost pomiędzy współczesnymi twórcami różnych gatunków sztuk wizualnych oraz kolekcjonerami – tymi początkującymi, jak i zaawansowanymi. Chcemy podkreślić, że dzieła sztuki to inwestycja pewna i zarazem niezwykle przyjemna” – mówi Michał Olszewski, Dyrektor DESY Modern.
Galeria rozpocznie swoją działalność we wrześniu 2006 roku. Agencja FineArt Communications odpowiedzialna będzie za obsługę medialną uroczystego otwarcia galerii, jak również kolejnych wystaw i aukcji. W ramach realizacji kompleksowej strategii komunikacji agencja będzie prowadziła regularne relacje z mediami branżowymi, biznesowymi, wnętrzarskimi oraz lifestylowymi.
Dołącz do dyskusji: FineArt Communications dla DESY Modern