Filmowe zachcianki Megarodzinki reklamują MyPrime w UPC (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamującej usługę MyPrime Filmy i Seriale oferowaną przez UPC Polska. Bohaterami akcji - przygotowanej przez firmy Heart & Brain, Arip i Film Produkcja, jest Megarodzinka, której członków odgrywają m.in. Ewa Kasprzyk i Sylwia Gliwa.
W nowym spocie żona (grana przez Sylwię Gliwę) wymienia różne gatunki filmów, które chciałaby obejrzeć. Odpowiedzią teściowej (w jej roli Ewa Kasprzyk) na te zachcianki jest usługa MyPrime Filmy i Seriale.
Reklamy podkreślają, że usługa ta - wprowadzona w połowie stycznia w ramach nowych pakietów z dekoderem Horizon (zobacz szczegóły) - obejmuje dostęp do ponad tysiąca filmów i seriali za 20 zł miesięcznie.
Poprzedni spot usługi MyPrime, w którym po raz pierwszy pojawiła się Ewa Kasprzyk, był emitowany przez ostatnie dwa tygodnie (obejrzyj go).
Obecna odsłona kampanii obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie), radio, internet oraz punkty sprzedaży.
Kreację kampanii przygotowała agencja Heart & Brain, produkcją spotów - wyreżyserowanych przez Michała Bulika - zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a za działania BTL odpowiada agencja Arip.
Dołącz do dyskusji: Filmowe zachcianki Megarodzinki reklamują MyPrime w UPC (wideo)