Fiat Chrysler rusza z przetargiem na obsługę reklamową w regionie EMEA
Koncern motoryzacyjny Fiat Chrysler rozpoczął przetarg na obsługę reklamową w regionie EMEA obejmującym Europę, Bliski Wschód i Afrykę. Firma prawdopodobnie chce skonsolidować budżet reklamowy w jednym holdingu.
Koncern Fiata nie zdradza szczegółów prowadzonego przetargu. Zagraniczne media spekulują, że rozpoczęte procedury mają w efekcie doprowadzić do skonsolidowania obsługi reklamowej w jednym holdingu reklamowym.
Obecnie bowiem firma pracuje z kilkoma agencjami – np. we Włoszech czy w Polsce z agencją Leo Burnett.
Koncern jest także właścicielem takich marek samochodowych, jak Alfa Romeo, Chrysler oraz Jeep.
Przypomnijmy, że pod koniec ub.r. Fiat Chrysler wybrał w przetargu do obsługi mediowej dom mediowy Starcom (Publicis Media), kończąc tym samym siedmioletnią współpracę z domem mediowym Maxus.
Dołącz do dyskusji: Fiat Chrysler rusza z przetargiem na obsługę reklamową w regionie EMEA