FCreation.com tworzy 'Klub Nowych Mediów' w SAR
FFCreation.com przystępuje do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych SAR i zamierza współtworzyć w nim 'Klub Nowych Mediów'.
Celem tej inicjatywy będzie promowanie Internetu, jako ważnego medium w docieraniu do potencjalnych odbiorców działań promocyjnych i reklamowych.
Klub Nowych Mediów będzie nie tylko promował nowe media i aktywizował sieciowe agencje interaktywnye, ale także pracował nad określeniem jasnych procedur i zasad (jak w przypadku reklamy ATL) współpracy w nowych mediach pomiędzy Agencją a Klientem i Agencją a Domami Mediowymi.
„Chcemy promować nowe media, których skuteczność jest coraz wyższa. Mamy zamiar przekonać firmy, budujące swoje marki, że ważny jest nie tylko serwis internetowy, ale całe kampanie promocyjne w nowych mediach. Naszym celem jest przekonanie Klientów, że poprzez kampanie w nowych mediach można skutecznie budować świadomość i wizerunek, a nie jedynie ruch na stronie www. Przy tym warto uszanować specyfikę mediów online i stworzyć dla nich oddzielne kreacje, które będą im dedykowane, a nie tylko przełożone z copy offline” – mówi Marek Piotrowski, dyrektor zarządzający FFCreation.com.
W skład „Klubu Nowych Mediów” wejdą obok FFCreation.com działy interaktywne dużych agencji sieciowych, a w przyszłości zapraszane będą także inne agencje interaktywne o profilu reklamowym.
Nowa agencja i nowy klub powstający w ramach SAR to inicjatywa, która wniesie nowy obszar działań do Stowarzyszenia. Powstanie zainicjowanego przez FFCreation.com Klubu Nowych Mediów, jest działaniem zgodnym z sugestiami i pomysłami, które zgłaszali od dłuższego czasu jurorzy konkursu KTR – nowe media, oraz pracownicy agencji reklamowych – działów interactive. – powiedział Paweł Tyszkiewicz dyrektor zarządzający SAR.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: FCreation.com tworzy 'Klub Nowych Mediów' w SAR