Agencja FCB Bridge2Fun przygotuje kampanię Radia ZET
Eurozet wybrał agencję FCB Bridge2Fun do obsługi reklamowej Radia ZET.
- Do składania ofert w trybie zapytania handlowego zaprosiliśmy kilka podmiotów. Agencja FCB Bridge2 Fun przedstawiła najkorzystniejszą dla nas propozycję i tym samym będzie odpowiedzialna za wsparcie kreatywne przy wybranych projektach marketingowych - informuje portal Wirtualnemedia.pl Małgorzata Kozieł, rzeczniczka prasowa Grupy Eurozet.
Nie podano, na jaki okres podpisano umowę.
W czerwcu br. Radio Zet promowało się kampanią pod hasłem „Dzień dobry bardzo”, które jest też nazwą porannego pasma stacji. Za kreację odpowiadał zespół marketingu Eurozetu. Produkcją spotu zajął się Filip Haman Tofi Productions, a zakupem mediów - dom mediowy Zenith.
Według badania Radio Track Kantar Polska w pierwszym półroczu br. Radio ZET miało 12,2 proc. udziału w rynku słuchalności, o 0,3 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Agencja FCB Bridge2Fun przygotuje kampanię Radia ZET