SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Falujące" billboardy i fotokody reklamują zmieniony design Lecha

Od początku lutego trwa kampania reklamująca odświeżone opakowania piwa Lech. W ramach akcji eksponowane są outdoorowe plakaty, które wykorzystują efekt złudzenia optycznego i zawierają fotokody.

Prowadzona od początku lutego kampania reklamowa marki Lech promuje pod hasłem "Nowe opakowanie Lecha. Nowe wrażenia" jej odświeżony design. Na butelkach i puszkach tego piwa - zaprojektowanych przez agencję Lothar Bohm i Wilk Studio - pojawiło się pionowe logo, a etykieta zyskała metaliczny połysk. Outdoorowe nośniki eksponowane w ramach tej akcji wykorzystują złudzenie optyczne dające efekt falowania obrazu oraz zawierają - podobnie jak layouty prasowe - fotokody, które sfotografowane telefonem komórkowym odsyłają automatycznie do aplikacji "Więcej z miasta" zawierającej informacje o wydarzeniach kulturalnych.

- Zastosowaliśmy odważną koncepcję, żeby podkreślić nowoczesność i innowacyjność naszej marki, którą kierujemy do młodych duchem mężczyzn oczekujących nowych doznań - uzasadnia Tomasz Kanton, brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.

lech

Oprócz outdooru akcja obejmuje prasę, telewizję, internet, punkty sprzedaży oraz działania BTL. Kreacją materiałów ATL zajęła się agencja Grandes Kochonos, stronę internetową www.lech.pl przygotowała agencja Artegence, a wsparcia w zakresie fotokodów udzieliła agencja Next.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji - zaplanowanej do połowy marca - zajął się dom mediowy Starcom, natomiast działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting.

  • Więcej informacji:
  • Lech

Dołącz do dyskusji: "Falujące" billboardy i fotokody reklamują zmieniony design Lecha

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl