"Falujące" billboardy i fotokody reklamują zmieniony design Lecha
Od początku lutego trwa kampania reklamująca odświeżone opakowania piwa Lech. W ramach akcji eksponowane są outdoorowe plakaty, które wykorzystują efekt złudzenia optycznego i zawierają fotokody.
Prowadzona od początku lutego kampania reklamowa marki Lech
promuje pod hasłem "Nowe opakowanie Lecha. Nowe wrażenia" jej
odświeżony design. Na butelkach i puszkach tego piwa -
zaprojektowanych przez agencję Lothar Bohm i Wilk Studio - pojawiło
się pionowe logo, a etykieta zyskała metaliczny połysk. Outdoorowe
nośniki eksponowane w ramach tej akcji wykorzystują złudzenie
optyczne dające efekt falowania obrazu oraz zawierają - podobnie
jak layouty prasowe - fotokody, które sfotografowane telefonem
komórkowym odsyłają automatycznie do aplikacji "Więcej z miasta"
zawierającej informacje o wydarzeniach kulturalnych.
- Zastosowaliśmy odważną koncepcję, żeby podkreślić nowoczesność i
innowacyjność naszej marki, którą kierujemy do młodych duchem
mężczyzn oczekujących nowych doznań - uzasadnia Tomasz Kanton,
brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.
Oprócz outdooru akcja obejmuje prasę, telewizję, internet,
punkty sprzedaży oraz działania BTL. Kreacją materiałów ATL zajęła
się agencja Grandes Kochonos, stronę internetową www.lech.pl przygotowała agencja
Artegence, a wsparcia w zakresie fotokodów udzieliła agencja
Next.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji - zaplanowanej do
połowy marca - zajął się dom mediowy Starcom, natomiast działania
PR prowadzi agencja Q&A Consulting.
Dołącz do dyskusji: "Falujące" billboardy i fotokody reklamują zmieniony design Lecha