SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook wprowadza targetowanie reklam według rodzaju sieci

Facebook udostępnił nową możliwość targetowania reklam, pozwalającą reklamodawcom docierać do ludzi zależnie od typu sieci, przez którą łączą się z internetem: 2G, 3G lub 4G.

Reklamodawcy na Facebooku mogą już dopasowywać komunikaty reklamowe do możliwości konkretnych sieci, aby nie obciążać urządzeń użytkowników i nie narażać ich na dodatkowe koszty transmisji danych.

Nową funkcją Facebook wychodzi naprzeciw oczekiwaniom marketerów chcących docierać z przekazem globalnie, niezależnie od typu urządzenia czy prędkości połączenia, w tym także do użytkowników z rynków rozwijających się (np. Indonezja, Tajlandia, Indie), gdzie nadal popularne są tradycyjne telefony komórkowe czy abonamenty z ograniczonymi pakietami transmisji danych.

Opcja targetowania reklam według prędkości sieci jest dostępna globalnie poprzez narzędzie Ad Creator, Power Editor oraz poprzez API.

W I połowie br. przychody reklamowe Facebooka wyniosły 4,94 mld dolarów (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Facebook wprowadza targetowanie reklam według rodzaju sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl