Facebook w Polsce - czołowe strony we wrześniu (infografika)
Serwis Socialbakers przygotował infografikę z wrześniowym zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju.
Z infografiki obejmującej okres od 1 do 30 września br. wynika, że najpopularniejszym profilem marki w Polsce było Play, wyprzedzając Orange Polska, Plus, Allegro, Tymbark, Samsung Polska, McDonald's Polska, Reserved, Cropp i H&M.
Wśród profili mediowych liderem było Radio Eska, przed MTV, MTV Polska, VIVA Polska, Eska TV, VIVA, Disney, 4fun.tv, Discovery i Pudelkiem.
Najbardziej angażujący profil marki miało Friskies Polska, wyprzedzając Audi Polska, J.A. Baczewski Vodka Monopolowa, Empik School, oraz Warsaw Chopin Airport. Strony sklasyfikowano tutaj pod względem wskaźnika Engagement Rate, który stanowi odsetek liczby fanów danego profilu wchodzących w interakcje z publikowanymi postami (poprzez "Lubię to!", komentarze i udostępnienia).
Z kolei w rankingu profili marek najczęściej odpowiadających na posty użytkowników liderem było Orange Polska, przed Plusem, T-Mobile PL, heyah i Paczkomaty InPost.
Dołącz do dyskusji: Facebook w Polsce - czołowe strony we wrześniu (infografika)