Facebook w Polsce - czołowe strony w grudniu (infografika)
Serwis Socialbakers przygotował infografikę z zestawieniem najpopularniejszych, najbardziej angażujących i najczęściej publikujących posty polskich stron na Facebooku. Kolejność w poszczególnych rankingach po raz pierwszy została oparta na liczbie fanów pochodzących wyłącznie z naszego kraju.
Z infografiki obejmującej okres od 1 do 31 grudnia 2012. r. wynika, że liczba użytkowników Facebooka w Polsce sięgnęła w zeszłym miesiącu 10 milionów.
Najpopularniejszym profilem marki w Polsce było w grudniu Serce i Rozum, wyprzedzając Play, Orange Polska, Allegro, Plus, Reserved, Cropp, House, H&M i Mały Głód.
Wśród profili mediowych liderem był YouTube, przed Radiem Eska, Facebookiem, MTV, Filmwebem, MTV Polska, VIVA Polska, ESKA TV, 4fun.tv i Discovery Channel.
Najbardziej angażujący profil marki miał Nixon Polska. Strony sklasyfikowano tutaj pod względem wskaźnika Engagement Rate, który stanowi odsetek liczby fanów danego profilu wchodzących w interakcje z publikowanymi postami (poprzez "Lubię to!", komentarze i udostępnienia).
W rankingu profili marek najczęściej odpowiadających na posty użytkowników, liderem było Orange Polska, przed Plusem, T-Mobile PL, Heyah i Lidl Polska.
Z kolei trzy najbardziej popularne posty w grudniu zostały opublikowane przez Góralki, Chupa Chups WYLUZUJ oraz WINIARY.
Dołącz do dyskusji: Facebook w Polsce - czołowe strony w grudniu (infografika)