SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook startuje z drukowanym magazynem „Grow” skierowanym do biznesmenów

Facebook zaczął wydawanie darmowego drukowanego kwartalnika „Grow” kierowanego do biznesmenów, osób kreatywnych i liderów opinii. Serwis zastrzega, że nie jest to start na rynku prasowym, ale część działań marketingowych mających wesprzeć cykl ekskluzywnych spotkań organizowanych przez Facebook.

Magazyn „Grow” jest rozprowadzany za darmo, Facebook rozsyła go wybranym osobom w ramach swoich działań marketingowych. Wydawnictwo jest także dostępne na niektórych lotniskach oraz w wyższych klasach podróżnych w pociągach w zachodniej i północnej Europie.

Na zawartość „Grow” składają się teksty pisane przez copywriterów zaangażowanych przez Facebook, a redakcją magazynu zajmują się pracownicy marketingu serwisu. Według zapowiedzi przygotowane w ten sposób artykuły kierowane do biznesmenów, osób kreatywnych i liderów opinii mają ich informować o ciekawych trendach i inspirować do działania. Na okładce pierwszego numeru „Grow” znalazło się zdjęcie Oscara Olssona, dyrektora kreatywnego w firmie H&M.

Facebook wyjaśnia na swojej stronie internetowej, że „Grow” ma być elementem wspierającym cykl ekskluzywnych spotkań, podczas których zaproszeni przez firmę biznesmeni będą mogli wymieniać pomiędzy sobą poglądy, pomysły i idee. Takie spotkania są planowane w br. w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Niemczech i w Szwecji.

W pierwszym kwartale br. Facebook miał 2,2 mld użytkowników aktywnych w skali miesiąca i 1,45 mld w skali dnia. Firma zanotowała 11,97 mld dolarów wpływów (wobec 8,03 mld dolarów rok wcześniej) i 4,99 mld dolarów zysku netto (w I kwartale ub.r. było to 3,06 mld dolarów).

 

Dołącz do dyskusji: Facebook startuje z drukowanym magazynem „Grow” skierowanym do biznesmenów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aZaliż
Nie jest to próba wejścia na rynek prasowy?

Oczywiście, że jest, w dodatku w segmencie wiekowym, który z fejsa ucieka. Nie chcą być online więc fejs szuka sposobu na nich offline.
odpowiedź