Facebook startuje z drukowanym magazynem „Grow” skierowanym do biznesmenów
Facebook zaczął wydawanie darmowego drukowanego kwartalnika „Grow” kierowanego do biznesmenów, osób kreatywnych i liderów opinii. Serwis zastrzega, że nie jest to start na rynku prasowym, ale część działań marketingowych mających wesprzeć cykl ekskluzywnych spotkań organizowanych przez Facebook.
Magazyn „Grow” jest rozprowadzany za darmo, Facebook rozsyła go wybranym osobom w ramach swoich działań marketingowych. Wydawnictwo jest także dostępne na niektórych lotniskach oraz w wyższych klasach podróżnych w pociągach w zachodniej i północnej Europie.
Na zawartość „Grow” składają się teksty pisane przez copywriterów zaangażowanych przez Facebook, a redakcją magazynu zajmują się pracownicy marketingu serwisu. Według zapowiedzi przygotowane w ten sposób artykuły kierowane do biznesmenów, osób kreatywnych i liderów opinii mają ich informować o ciekawych trendach i inspirować do działania. Na okładce pierwszego numeru „Grow” znalazło się zdjęcie Oscara Olssona, dyrektora kreatywnego w firmie H&M.
Facebook wyjaśnia na swojej stronie internetowej, że „Grow” ma być elementem wspierającym cykl ekskluzywnych spotkań, podczas których zaproszeni przez firmę biznesmeni będą mogli wymieniać pomiędzy sobą poglądy, pomysły i idee. Takie spotkania są planowane w br. w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Niemczech i w Szwecji.
W pierwszym kwartale br. Facebook miał 2,2 mld użytkowników aktywnych w skali miesiąca i 1,45 mld w skali dnia. Firma zanotowała 11,97 mld dolarów wpływów (wobec 8,03 mld dolarów rok wcześniej) i 4,99 mld dolarów zysku netto (w I kwartale ub.r. było to 3,06 mld dolarów).
Dołącz do dyskusji: Facebook startuje z drukowanym magazynem „Grow” skierowanym do biznesmenów
Oczywiście, że jest, w dodatku w segmencie wiekowym, który z fejsa ucieka. Nie chcą być online więc fejs szuka sposobu na nich offline.