SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook przejmuje platformę LiveRail optymalizującą reklamy wideo

Facebook poinformował o akwizycji firmy LiveRail specjalizującej się w optymalizowaniu spotów reklamowych. Według nieoficjalnych informacji Facebook zapłacił za LiveRail 500 mln dolarów.

Przejęcie LiveRail ma pomóc Facebookowi w uczynieniu reklam wideo bardziej skutecznymi i atrakcyjnymi dla odbiorców. W rezultacie ta forma reklamy na Facebooku ma stać się bardziej angażująca i atrakcyjna dla reklamodawców.

LiveRail zostało założone w roku 2007. Od tego czasu firma pomagała w optymalizacji działań reklamowych takich firm, jak Major League Baseball (MLB.com), ABC Family, A&E Networks, Gannett, oraz Dailymotion. Do tego celu udostępniono specjalną internetową platformę dostarczającą informacje o tym, w jakich miejscach najlepiej umieszczać reklamy i w jaki sposób je modyfikować, by uzyskać najlepsze efekty.

Facebook ogłosił wprowadzenie reklam wideo w marcu br. Format ten testowany był jednak już od końca ubiegłego roku. W maju udostępniono go poza USA w krajach takich, jak: Australia, Brazylia, Kanada, Francja, Niemcy, Japonia oraz Wielka Brytania.

Dołącz do dyskusji: Facebook przejmuje platformę LiveRail optymalizującą reklamy wideo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl