Facebook pozwala stronom tworzyć grupy aby bardziej angażować użytkowników
Facebook wprowadził możliwość tworzenia przez strony nowych grup w serwisie. Marki będą mogły zachęcać odbiorców do prowadzenia dyskusji na tematy związane ze stroną, dzięki czemu zwiększą zaangażowanie użytkowników.
Informując o nowej funkcji podał we wpisie na Facebooku Mark Zuckerberg, szef serwisu podkreślił, że opcja była testowana od kwietnia br., a teraz została udostępniona globalnie, także w polskiej wersji platformy.
Nowa funkcja pozwala administratorom stron na Facebooku na zakładanie wewnętrznych grup, które mają gromadzić wokół konkretnych tematów użytkowników obserwujących i odwiedzających konkretne strony.
Jak zaznacza Zuckerberg tematyka grup może być różna, może np. dotyczyć samej marki, segmentu w którym działa, ale także bardziej ogólnych dziedzin takich jak działalność charytatywna czy społeczna. Istnieje też możliwość utworzenia kilku różnych grup w ramach jednej strony.
Nowa opcja skierowana do marek ma być sposobem na większe zaangażowanie użytkowników o zbliżonych zainteresowaniach, dzięki czemu strony otrzymują narzędzie do budowania lojalności swoich odbiorców.
Dołącz do dyskusji: Facebook pozwala stronom tworzyć grupy aby bardziej angażować użytkowników