SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fabryka Komunikacji Społecznej wypromuje fundusze europejskie w internecie

Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się realizacją kampanii promującej źródła informacji o funduszach europejskich w internecie. Agencja w przetargu resortu infrastruktury pokonała 11 konkurentów.

Oprócz Fabryki Komunikacji Społecznej w przetargu Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju oferty złożyły także Bluerank, Effective Media Solutions, Performance Media, Jero, Quattro por Quattro, Goldbach Audience Services, Marketing Wizards, Media Group, Agora, ShortCake Interactive i Agencja Reklamowa Cieślik Studio.

Kampania, którą zajmie się Fabryka Komunikacji Społecznej będzie promować portal funduszeeuropejskie.gov.pl oraz sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich. Jej celem jest wzrost wejść na ten portal oraz wzrost liczby osób odwiedzających PIFE. Działania obejmować będą emisję reklam graficznych i tekstowych w internecie, reklamy w sieci Adkontekst, Businessclick, w wyszukiwarce Google, na YouTubie, emailing itp.

Działania zostaną zrealizowane do końca maja br.

Dołącz do dyskusji: Fabryka Komunikacji Społecznej wypromuje fundusze europejskie w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl