Fabryka Komunikacji Społecznej z dodatkowym zleceniem od Instytutu Książki
Instytut Książki udzielił Fabryce Komunikacji Społecznej zamówienia w tzw. trybie z wolnej ręki na działania promocyjne "Dyskusyjne Kluby Książki" i realizację zagranicznej kampanii "New Books From Poland". Kontrakt opiewa na kwotę ponad 803 tys. zł netto.
Fabryka Komunikacji Społecznej w czerwcu tego roku wygrała przetarg Instytutu Książki na kampanię promującą czytelnictwo w Polsce pod hasłem "Mała książka - wielki człowiek".
Teraz Instytut Książki udzielił agencji dodatkowego zamówienia w tzw. trybie z wolnej ręki i zleci jej dodatkowe działania. Będą to działania promujące projekt "Dyskusyjne Kluby Książki", przygotowanie i przeprowadzenie kampanii internetowej „New Books from Poland” promującej polską literaturę współczesną za granicą ze szczególnym uwzględnieniem USA, Francji, Izraela i Niemiec oraz dodatkowe czynności w ramach kampanii „Mała książka-wielki człowiek”.
Budżet, jaki na te działania przeznaczy Instytut Książki wynosi 803 tys. zł netto (bez VAT).
W ramach dodatkowego zamówienia agencja będzie odpowiadać za przygotowanie koncepcji kreatywnej i strategicznej, przygotowanie planu mediów, przygotowanie kontentu (zawartości) kampanii w tym m.in. produkcja spotów internetowych i opracowania graficzne, płatna promocja w Internecie i mediach społecznościowych,zamówienie materiałów telewizyjnych, radiowych i prasowych.
Na potrzeby kampanii "New Books From Poland" agencja zajmie się produkcją spotu internetowego trwającego 45 lub 60 sek. w angielskiej wersji językowej oraz produkcją czterech spotów promujących każdorazowo po jednej wskazanej przez Instytut książce
Dołącz do dyskusji: Fabryka Komunikacji Społecznej z dodatkowym zleceniem od Instytutu Książki