Experian Hitwise: Bing w górę, Google i Yahoo w dół
Google miało w październiku bieżącego roku 70,60 proc. udziału naamerykańskim rynku internetowych wyszukiwarek.
Oznacza to spadek o 0,48 pkt. proc. w porównaniu z wrześniem -wynika z danych firmy badawczej Experian Hitwise.
Na kolejnych miejscach w ubiegłym miesiącu znalazły się: YahooSearch (16,14 proc. udziału w rynku), Bing.com (9,57 proc.) orazAsk.com (2,62 proc.).
W porównaniu z wrześniem, spadek udziału w rynku oprócz Googleodnotowała także wyszukiwarka Yahoo Search - o 0,24 pkt. proc.Tymczasem wzrost zanotowały Bing.com i Ask.com, odpowiednio o 0,61i 0,06 pkt. proc.
Z kolei pozostałe 52 monitorowane przez Experian Hitwisewyszukiwarki miały w październiku tego roku łącznie tylko 1,10proc. udziału na amerykańskim rynku.
Dołącz do dyskusji: Experian Hitwise: Bing w górę, Google i Yahoo w dół