Exim Tours promuje wczesną rezerwację wycieczek
Exim Tours prowadzi w prasie, internecie i outdoorze kampanię reklamową letniej oferty wycieczek. Akcja pod hasłem "Primo Minuto" podkreśla zniżki przy wczesnej rezerwacji podróży.
Biuro podróży Exim Tours od początku roku prowadzi kampanię reklamową podkreślającą, że organizowane przez nie w tym roku letnie wycieczki są dostępne w niższych cenach, jeśli zostaną zarezerwowane do połowy lutego. Akcja pod hasłem "Primo Minuto" prowadzona jest w trzech wersjach dotyczących ofert do Turcji , Tunezji i Egiptu.
Rozpoczęta 1 stycznia akcja prowadzona jest w prasie (dodatek "Turystyka" w "Gazecie Wyborczej", dodatek "Podróże" w "Dzienniku", "Dziennik Polski Kraków", "Polska Dziennik Bałtycki", "Polska Dziennik Zachodni", "Podróże", "Voyage" i "Sukces"), internecie (Onet.pl oraz Dzienniki.pl) oraz outdoorze (nośniki 6x3, 12x3 i 12x4 oraz siatki w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Gdańsku, Gdyni, Szczecinie i Chorzowie).
Kreację kampanii zaplanowanej w outdoorze do końca stycznia, a w prasie i internecie do 16 lutego przygotowała agencja Marpress, a za prowadzanie działań i zakup mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Exim Tours.
Dołącz do dyskusji: Exim Tours promuje wczesną rezerwację wycieczek