„Ex na plaży Polska 2” hitem MTV Polska
Drugi sezon polskiej edycji programu „Ex na plaży” ogląda średnio 37 tys. widzów. Reality-show ma kilkukrotnie wyższe udziały, niż średnie dobowe wyniki MTV Polska. Stacja w czasie jego emisji wygrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami.
Kanał MTV Polska „Ex na plaży Polska 2” pokazuje w poniedziałki o godz. 23.00, począwszy od 10 kwietnia br. Średnia widownia programu do 24 kwietnia br. wyniosła 37 tys. osób, co przełożyło się na 0,50 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 0,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,64 proc. w grupie 16-59- wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory zdecydowanie najwięcej widzów obejrzało odcinek z 17 kwietnia, który zgromadził 56,1 tys. widzów.
Reality-show zarówno w 4+, jak i w 16-49 ma kilkukrotnie wyższe udziały w rynku, niż średnie dobowe wyniki MTV Polska. Na przykład w lutym 2017 roku udziały stacji wyniosły odpowiednio 0,10 proc. i 0,20 proc.
Kanał MTV Polska w czasie nadawania premierowych odcinków „Ex na plaży 2” jest zdecydowanym liderem wśród kanałów z ofertą dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,11 proc. plasuje się Viva Polska, a kolejną lokatę zajmuje stacja 4fun.tv (0,09 proc.). Taka sama jest kolejność kanałów wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
W „Ex na plaży Polska” występuje ośmioro uczestników, którzy spędzają wakacje na chorwackiej wyspie Hvar. W każdym odcinku pojawiają się ich byli partnerzy, którzy chcą odzyskać ukochanych lub zemścić się na nich. Jednym z uczestników jest Piotr Polak, znany z „Warsaw Shore”.
Program oparto na brytyjskim formacie MTV, a lokalne wersje powstały także w Szwecji i Brazylii. Producentem wykonawczym „Ex na plaży Polska” jest Dragon Head.
Dołącz do dyskusji: „Ex na plaży Polska 2” hitem MTV Polska