Ewa Wachowicz twarzą marki Appetita
Firma Colian wdraża nową strategię komunikacji dla marki przypraw Appetita. Twarzą marki została Ewa Wachowicz, ekspertka kulinarna i była Miss Polonia. Marka uruchamia nową platformę internetową Smak i Styl, będzie mieć dużą kampanię w social mediach.
Wprowadzone w komunikacji marketingowej Appetity zmiany mają wzmocnić i wzbogacić wizerunek marki o nowe wartości. Colian chce kreować wizerunek Appetity jako marki stylowej, modnej, przyjaznej i inspirującej w zakresie sposobów przygotowywania i podawania potraw. Ma w tym pomóc współpraca z Ewą Wachowicz, autorką książek kucharskich, gospodynią programu „Ewa gotuje”, właścicielką restauracji w Krakowie. Była Miss Polonia została twarzą marki.
W ramach współpracy ekspertka pojawi się w kampanii reklamowej Appetity (jej startu firma nie podaje) obejmującej m.in. telewizję, prasę, internet oraz miejsca sprzedaży, będzie reprezentować brand podczas imprez kulinarnych. Wizerunek Ewy Wachowicz pojawi się też na opakowaniach najlepiej sprzedających się przypraw jednorodnych oraz na materiałach POS.
W ramach zmiany strategii komunikacji marki Appetita uruchomiono nowa platformę internetową Smak i Styl, na której znajdują się m.in. autorskie przepisy Ewy Wachowicz, filmy z trikami przydatnymi w kuchni, przepisy na tradycyjne polskie potrawy oraz międzynarodowe przysmaki.
Działania promujące platformę Smak i Styl marki Appetita prowadzone będą w mediach społecznościowych.
Marka Appetita w ostatnim czasie nie miała szeroko zakrojonych działań reklamowych w mediach. Dwa lata temu sponsorowała program „Masterchef Junior” w TVN, lokowała w nim również swoje produkty.
Dołącz do dyskusji: Ewa Wachowicz twarzą marki Appetita