EventLab podsumowuje pierwszy rok działalności
Julian Kozankiewicz zostaje udziałowcem i Managing Partnerem.
W 2005 agencja experiential marketing EventLab zbudowała stabilny zespół, pozyskała rozbudowane portfolio Klientów, a tym samym zapewniła sobie już w pierwszym roku działalności operacyjną i finansową niezależność od macierzystej DougFaberFamily (DFF). Julian Kozankiewicz dotychczas kierujący agencją na stanowisku Event Director został udziałowcem i managing partnerem agencji - podano w komunikacie prasowym.
EventLab został wyłoniony ze struktury DFF na początku 2005. Na jej czele stanął Julian Kozankiewicz. Od tego czasu agencja zrealizowała projekty między innymi dla takich marek jak: Bosch, Jelfa, Jack Daniel’s, Vaillant, Saunier, Totalizator Sportowy, MINI, BMW Motorrad, Redbull, Radiostacja oraz Intercitrus.
„Miniony rok pokazał, że na rozwijającym się rynku usług experiential marketing istnieje miejsce dla firm oferujących rozwiązania z zakresu analizy insight-u grupy docelowej, zarządzania projektami i prognozowania zwrotu z inwestycji. EventLab ze swoim modelem zarządzania projektami PREŇ jest tego doskonałym przykładem” - komentuje Julian Kozankiewicz.
Wraz z rozpoczęciem nowego roku Julian Kozankiewicz objął pakiet udziałów w spółce zostając jednocześnie Managing Partnerem.
„Dołączenie Juliana do grona właścicieli spółki, jest naturalną konsekwencją jego sukcesu jako menedżera. Wierzymy, że ten krok jeszcze bardziej przyśpieszy rozwój spółki” – dodaje Jacek Olechowski, partner w DFF.
W 2006 EventLab planuje wprowadzić szereg nowych produktów z zakresu experiential marketing oraz model optymalizacji kosztów dotarcia w realizowanych projektach.
Dołącz do dyskusji: EventLab podsumowuje pierwszy rok działalności