Euvic Media zajmie się obsługą reklamową Polskiego Radia w internecie
Agencja Euvic Media (dawna ClickAd Interactive) wygrała przetarg Polskiego Radia na obsługę reklamową w internecie. Kontrakt o wartości 6,15 mln zł podpisano na 2 lata.
W przetargu Polskiego Radia oferty - oprócz zwycięskiej agencji Euvic Media - złożyły też agencje Mexad, Cityboard Media, Fabryka Marketingu i Mastermind Media.
Umowa obowiązuje 24 miesiące, a budżet wynosi 6,15 mln zł.
Euvic Media zajmie się usługami reklamowymi w internecie, w tym w social mediach, na które składają się: zaplanowanie, projektowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowych (wizerunkowych i produktowych) dla jednostek Polskiego Radia oraz projektów antenowych i poza antenowych organizowanych lub współorganizowanych przez nadawcę oraz przygotowywanie analiz dotyczących działań i kampanii reklamowych.
Celem zaplanowanych przez Polskie Radio kampanii ma być m.in. zwiększenie słuchalności audycji w kanałach mobilnych i desktopowych, uzyskanie wymaganej ilości akcji użytkowników poprzez przekierowywanie wymaganej liczby użytkowników do serwisów lub stron internetowych.
Planowana jest jedna kampania miesięcznie w trakcie trwania umowy.
Dołącz do dyskusji: Euvic Media zajmie się obsługą reklamową Polskiego Radia w internecie
Koń zdechł i kupienie mu nowego siodła nic nie pomoże.