SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eurozet szuka agencji do wypromowania konkursu „Europa to my”

Eurozet, który wspólnie z TVP1 i Ministerstwem Infrastruktury realizuje projekt „Europa to my” szuka agencji do przeprowadzenia jego kampanii promocyjnej.

Projekt „Europa to my” wystartował 8 czerwca br. Ma pokazać, jak zmienia się Polska dzięki Funduszom Europejskim.

W ramach jego realizacji prowadzony jest konkurs - by wziąć w nim udział należy wysłać zgłoszenie na stronie Europatomy.eu. Zgłoszenie powinno zawierać maksymalnie 8 zdjęć miejsca, które skorzystało z dotacji unijnej w latach 2006-2013, oraz opisu, jak ta zmiana wpłynęła na życie osoby zgłaszającej. Zgłoszenia można nadsyłać do 3 lipca, 22 czerwca jury wybierze pierwszych dziesięciu finalistów, a 6 lipca kolejną dziesiątkę.

Wszyscy finaliści w nagrodę otrzymają nowoczesne laptopy. Od 6 do 24 lipca internauci zagłosują  na ich zdaniem najciekawszy projekt. Osoba, która nadesłała zwycięskie zgłoszenie, otrzyma dodatkowo voucher o wartości 20 tys. zł na europejską podróż marzeń.

Wszystkich finalistów w dniach 29 czerwca - 24 lipca odwiedzi poranny program TVP1, nadawany na żywo w godzinach 7-7.30. W miejscu, które zwycięży w głosowaniu, 30 sierpnia zostanie zorganizowany ogólnopolski Dzień Funduszy Europejskich, na którym zaprezentują się wszyscy finaliści, a główną atrakcją będzie koncert transmitowany na żywo w TVP1 w paśmie wieczornym z udziałem czołowych polskich gwiazd, m.in. Edytą Górniak, Margaret, Afromental, Donatan i Cleo, Moniką Kuszyńską i Formacją Nieżywych Schabuff. Dodatkową nagrodą dla zwycięskiego miasta będzie nagroda użyteczności społecznej o wartości 50 tys. zł, np. 5 HotSpotów z rocznym abonamentem.

Jest to druga edycja projektu „Europa to my”. Dwa lata temu dziesiątki tysięcy internautów zdecydowały, że zwyciężył Port Żeglarski w Ślesinie.

W związku z tym projektem Eurozet szuka agencji, która zajmie się przygotowaniem kreacji oraz zakupem mediów do kampanii promujących serwis Europatomy.eu. Dodatkowo agencja zajmie się również przygotowaniem treści artykułów oraz publikacją tych treści na minimum 16 stronach lokalnch. Do jej zadań należeć też będzie pozyskanie patronatu prasowego gazety ogólnopolskiej i oraz przygotowanie scenariusza, nagranie, obróbka oraz realizacja cyklu wideo reportaży.

Dołącz do dyskusji: Eurozet szuka agencji do wypromowania konkursu „Europa to my”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
zdjec wysylac nie bede, ale
mam w poblizu kotlownie dofinansowana,
z pieknym srebrzystym kominem firmy
wieseman i dzieki temu odkrylem,ze
kominy nie musza byc ohydne,
lecz moga lsnic w sloncu niklem !!
i pczulem sie szczesliwy
0 0
odpowiedź