Eurozet podnosi cennik reklamowy Radia ZET i pakietów
Eurozet z początkiem kwietnia podnosi o 3,4 proc. ceny reklam w Radiu ZET. W związku z tym drożeją cenniki pakietów reklamowych obejmujących tę stację.
Zmiany w ofercie reklamowej Eurozetu oprócz Radia ZET obejmują pakiety ZET Barometr, ZET Barometr+, ZET Barometr Young, ZET Total i Pakiet Niezależnych. Przypomnijmy, że do tego ostatniego dołączyły ostatnio stacje Fama Słupsk, Fama Wołomin i Katolickie Radio Płock (więcej na ten temat).
W paśmie komercyjnym 6:00-20:00 średnia cena 30-sekundowego spotu w Radiu ZET rośnie o 3,4 proc., a w poszczególnych pakietach od 2,8 do 3,9 proc.
Oferta | 6:00-20:00 wszystkie dni tygodnia | ||
Średnia stara cena | Średnia nowa cena | Zmiana średniej ceny | |
Radio ZET | 7 234 zł | 7 479 zł | 3,40% |
ZET Barometr | 9 384 zł | 9 723 zł | 3,60% |
ZET Barometr+ | 9 342 zł | 9 635 zł | 3,10% |
ZET Barometr Young | 8 974 zł | 9 292 zł | 3,50% |
ZET Total | 11 810 zł | 12 146 zł | 2,80% |
Pakiet Niezależnych | 2 574 zł | 2 673 zł | 3,90% |
Cenniki pozostałych stacji radiowych wchodzących w skład Grupy Eurozet pozostają niezmienione.
Dołącz do dyskusji: Eurozet podnosi cennik reklamowy Radia ZET i pakietów