Eurosport stracił najwięcej, ale nadal liderem
Liderem oglądalności wśród kanałów sportowych był w lutym 2010 r. Eurosport, ale zanotował on jednocześnie największy spadek. Największy wzrost przypadł natomiast stacji Orange Sport Info.
Eurosport zanotował w zeszłym miesiącu 0,7 proc udziału w rynku, to o 46,8 proc. mniej niż przed rokiem, gdy na antenie kanału gościły zimowe igrzyska olimpijskie. Kanał ten stracił najwięcej w rankingu. Druga pozycja przypadła Polsatowi Sport, kanał zanotował wzrost udziału o 1,5 proc. do 0,48 proc. Podium z 0,17 proc. udziału zamyka TVP Sport, która straciła 36,5 proc.
Najwięcej zyskał zajmujący odległe, dziewiąte miejsce Orange Sport Info, którego udział poszedł do góry o 78,6 proc. do 0,03 proc.
luty | wszyscy 4+ | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Eurosport | 89 293 | 1,313 | 48 356 | 0,698 |
Polsat Sport | 32 426 | 0,477 | 33 541 | 0,484 |
TVP Sport | 18 447 | 0,271 | 11 928 | 0,172 |
Canal+ Sport | 5 921 | 0,087 | 8 818 | 0,127 |
Polsat Sport Extra | 6 398 | 0,094 | 7 926 | 0,114 |
Eurosport 2 | 4 864 | 0,072 | 7 764 | 0,112 |
Extreme Sports | 4 352 | 0,064 | 4 985 | 0,072 |
Polsat Futbol | 1 509 | 0,022 | 1 877 | 0,027 |
Orange Sport Info | 920 | 0,014 | 1 755 | 0,025 |
Sportklub | 1 885 | 0,028 | 1 540 | 0,022 |
ESPN Classic | 521 | 0,008 | 632 | 0,009 |
Canal+ Sport 2 | 1 014 | 0,015 | 575 | 0,008 |
Wśród widzów między 16 a 49 rokiem liderem był Polsat Sport, którego udział wyniósł 0,53 proc. po wzroście o 7,1 proc. Drugą lokatę zajął Eurosport (0,49 proc., spadek o 60,8 proc. - największy w zestawieniu), na podium znalazł się też TVP Sport (0,18 proc., spadek o 40,7 proc.). Liderem wzrostu była stacja Orange Sport Info, której udział się podwoił.
luty | wszyscy 16-49 | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Polsat Sport | 14 006 | 0,491 | 15 043 | 0,526 |
Eurosport | 35 539 | 1,245 | 13 959 | 0,488 |
TVP Sport | 8 432 | 0,295 | 5 011 | 0,175 |
Canal+ Sport | 3 665 | 0,128 | 4 686 | 0,164 |
Eurosport 2 | 2 316 | 0,081 | 3 417 | 0,120 |
Extreme Sports | 3 055 | 0,107 | 3 296 | 0,115 |
Polsat Sport Extra | 2 968 | 0,104 | 3 195 | 0,112 |
Polsat Futbol | 717 | 0,025 | 863 | 0,030 |
Sportklub | 1 012 | 0,035 | 746 | 0,026 |
Orange Sport Info | 238 | 0,008 | 684 | 0,024 |
ESPN Classic | 255 | 0,009 | 325 | 0,011 |
Canal+ Sport 2 | 563 | 0,020 | 168 | 0,006 |
Najpopularniejszą pozycją w lutym br. na antenie Eurosportu była transmisja z zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich, która miała 580 tys. widzów
Raport top programów | ||
Eurosport | wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % |
W.CUP /SKI JUMPING/ | 580 973 | 4,778 |
W.CH /SKI JUMPING/ | 474 331 | 3,486 |
W.CH /NORDIC COMBINED SKII/ | 442 058 | 5,162 |
W.CH /CROSS-COUNTRY SKIING/ | 350 397 | 4,411 |
W.CUP /BIATHLON/ | 222 162 | 1,675 |
WINTERSPORTS WEEKEND MAGAZINE | 220 517 | 1,707 |
W.CUP /CROSS - COUNTRY SKIING/ | 173 537 | 1,674 |
W.CUP /ALPINE SKIING/ | 173 107 | 2,903 |
E.CH /BIATHLON/ | 169 896 | 1,407 |
INDOOR MEETINGS /ATHELTICS/ | 130 398 | 0,959 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.
Dołącz do dyskusji: Eurosport stracił najwięcej, ale nadal liderem