Europejski Fundusz Leasingowy reklamuje „Elastyczny harmonogram spłat”
W internecie trwa kampania reklamowa „Elastycznego harmonogramu spłat” oferowanego przez Europejski Fundusz Leasingowy. Akcję przygotowały agencje Prim i Artegence.
Kampania reklamowa oferowanego przez Europejski Fundusz Leasingowy „Elastycznego harmonogramu spłat” opiera się na motywie powyginanego ołówka oraz wiosennych kompozycjach kolorystycznych. Ma to odzwierciedlać elastyczność usługi, w ramach której przedsiębiorca może określić własny, dostosowany do swoich potrzeb i możliwości, harmonogram spłat leasingu. Przekaz jest skierowany do firm, których działalność charakteryzuje się sezonowością.
Akcja jest prowadzona przede wszystkim w internecie (mailing, SEM, reklama w serwisach tematycznych), obejmując również direct mail skierowany do wybranej grupy klientów. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca czerwca – przygotowała agencja reklamowa Prim, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja interaktywna Artegence.
Dołącz do dyskusji: Europejski Fundusz Leasingowy reklamuje „Elastyczny harmonogram spłat”
Dzieki nim można dowiedzieć się o nowych ofertach.Elastyczny harmonogram rat jest dobry nie tylko dla sezonowości ,ale sprawdziłby się dla firm świeżo startujących ze swa działalnościa.Zaczynałem jakiś czas temu i nie było łatwo.
Wziąłem w elf maszyny w leasing i na pewno wtedy przydałaby się tak pomoc.
choć wspomnieć również muszę,ze bardzo dobrze wspólpracowało mi się z przedstawicielem i w każdej chwili służył mi pomocą.
http://dobry-fundusz.blogspot.com