eurobank reklamuje rachunek oszczędnościowy (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa rachunku oszczędnościowego w eurobanku.Akcja jest utrzymana w stylistyce komedii romantycznych.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa rachunku oszczędnościowegow eurobanku opowiada historię dwójki ludzi, z których rozważnymężczyzna oszczędza codziennie dzięki prostym wyborom, aromantyczna kobieta nie zwraca uwagi na swoje bieżące wydatki,natomiast na końcu obojgu udaje się jednak spotkać. Przekazpodkreśla, że w ramach promowanej oferty obowiązuje codziennenaliczanie odsetek, do kwoty ok. 15 tys. zł nie płaci się podatkudochodowego, a oprocentowanie w skali roku wynosi 5,3 proc.
Akcja jest prowadzona w telewizji (stacje zasięgowe i kanałytematyczne) oraz internecie (portale informacyjne, m.in. gazeta.ploraz onet.pl). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada -przygotowały agencje reklamowe DDB Warszawa (telewizja) i MindChili (internet), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął siędom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: eurobank reklamuje rachunek oszczędnościowy (wideo)