Perypetie wampirów reklamują pożyczkę internetową z zerowym oprocentowaniem w eurobanku (wideo)
W nowej kampanii eurobanku reklamowana jest pożyczka gotówkowa udzielana przez internet. Bohaterami akcji, przygotowanej przez Leo Burnett Warszawa i Starcom, są trójka wampirów i Piotr Adamczyk.
Sytuacje w poszczególnych spotach mają obrazować kluczowe walory promowanej pożyczki: nie trzeba po nią iść do placówki banku, a można pożyczyć od 500 do 4 tys. zł (spłata jest rozkładana na 36 rat).
Z kolei Piotr Adamczyk, od siedmiu lat ambasador reklamowy eurobanku, podkreśla, że w ramach promocji w przypadku pożyczki internetowej oprocentowanie jest zerowe, a rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 9,66 proc.
Reklamy zachęcają też do udziału w internetowym teleturnieju, w którym co tydzień do zdobycia jest 10 nagród po 500 zł. Akcja potrwa do 26 maja.
W poprzedniej dużej kampanii eurobanku z udziałem trójki wampirów też promowana była pożyczka gotówkowa, a we wcześniejszej - Konto Active.
Wampiry w reklamach banku występują od roku.
Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, radio i internet.
Za kreację reklam odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie oraz zakup mediów - dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Perypetie wampirów reklamują pożyczkę internetową z zerowym oprocentowaniem w eurobanku (wideo)