SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Euro 2008: Polsat zarobił już z reklam 73 mln zł

Nadawane od czwartku do niedzieli ćwierćfinały Euro 2008 oglądało wPolsacie i Polsacie Sport Extra średnio 4,3 mln widzów. Do tej porystacja zarobiła cennikowo na reklamach przy transmisjach zmistrzostw ponad 73 mln zł.

Mecze ćwierćfinałowe Euro 2008, które rozgrywane były odczwartku do niedzieli o 20:45, wraz z poprzedzającym je studiemoglądało w ogólnodostępnym Polsacie średnio 4,17 mln widzów -wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl. Zapewniło to stacji udziały w rynku w wysokości33,58 proc., natomiast w komercyjnej grupie wiekowej 16-49 - 36,42proc.

Ćwierćfinały Euro 2008 w Polsacie


Wszyscy16-49
DataMeczAMRSHR %SHR %
19-06-2008Portugalia - Niemcy4 284 16732,22%36,64%
20-06-2008Chorwacja - Turcja3 782 11731,57%34,40%
21-06-2008Holandia - Rosja4 268 80135,00%36,75%
22-06-2008Hiszpania - Włochy4 395 36335,27%37,87%
średnia4 169 51433,58%36,42%



Dodatkowe 191 tys. widzów śledziło transmisje w kodowanym PolsacieSport Extra.

Ćwierćfinały Euro 2008 w Polsacie SportExtra


Wszyscy16-49
DataMeczAMRSHR %SHR %
19-06-2008Portugalia - Niemcy218 0841,64%1,86%
20-06-2008Chorwacja - Turcja164 3701,37%1,71%
21-06-2008Holandia - Rosja190 5251,56%1,71%
22-06-2008Hiszpania - Włochy200 6391,61%2,29%
średnia191 1841,54%1,91%


Transmisje ćwierćfinałów Euro 2008 zapewniły Polsatowi zdecydowanąpozycję lidera pasma prime-time'owego. Druga w rankinguoglądalności TVP1 przyciągnęła przed telewizory prawie o połowęmniej widzów - przeciętnie 2,33 mln czyli mniej więcej co piątąosobę oglądającą wtedy telewizję. Kolejne miejsca zajęły TVN (1,78mln widzów) i TVP2 (1,62 mln widzów).


StacjaAMRAMR %SHR %
Polsat - Euro20084 169 51411,62%33,58%
TVP12 333 8026,50%20,68%
TVN1 779 4534,96%15,77%
TVP21 622 8614,52%14,38%


Do tej pory Polsat zarobił cennikowo na emitowaniu reklam przymeczach Euro 2008 i ich powtórkach 73, 15 mln zł, z czego najwięcejdzięki transmisjom w ogólnodostępnym Polsacie. Spotkaniaćwierćfinałowe przyniosły stacji cennikowe wpływy reklamowe wwysokości 15,49 mln zł.
Euro 2008 - zyski reklamowe
StacjaWpływyCzasLiczba


trwaniaspotów
Polsat69 290 06010:33:132192
Polsat Sport454 62202:19:18654
PolsatSport Extra3 403 08710:48:342416
Suma73 147 769

Ćwierćfinały Euro 2008 - zyski reklamowe
StacjaWpływyCzasLiczba


trwaniaspotów
Polsat14 680 78002:39:30536
Polsat Sport30 70000:08:3472
PolsatSport Extra774 75502:31:07528
Suma15 486 235

Dołącz do dyskusji: Euro 2008: Polsat zarobił już z reklam 73 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl