EssenceMediacom agencją mediową TUI w Europie
Biuro podróży TUI rozstrzygnęło trwający od kilku miesięcy przetarg, którego celem było skonsolidowanie obsługi mediowej w Europie w jednej agencji. Do współpracy wybrało EssenceMediacom (GroupM/WPP).
TUI rozpoczęło przetarg mediowy na początku września br. Jego celem było skonsolidowanie obsługi mediowej na wszystkich rynkach europejskich w jednej agencji.
Operator tłumaczył wówczas, że konsolidacja obsługi mediowej jest „oczywistym kolejnym krokiem” po tym, jak agencja Leo Burnett została globalna agencją kreatywną touroperatora. Zmiana ta miała doprowadzić do „bardziej wspólnego podejścia” w zakresie kreacji reklamowych.
W ramach zamkniętego przeglądu wspieranego przez The Aperto Partnership firma TUI poprosiło obecne agencje mediowe pracujące dla niej w całej Europie o wzięcie udziału w tym procesie. Były wśród nich EssenceMediacom, Carat i IPG.
TUI właśnie zakończyło przetarg i do współpracy wybrało EssenceMediacom. Ta agencja pracowała dla operatora od 2008 roku w Wielkiej Brytanii.
Agencja zacznie obsługiwać mediowo TUI w styczniu 2024 roku. Zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii firmy m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, krajach nordyckich i krajach Beneluksu.
Dołącz do dyskusji: EssenceMediacom agencją mediową TUI w Europie