„Zawsze do przodu, zawsze w Twoim stylu” - eObuwie reklamuje kolekcję na jesień i zimę (wideo)
Ruszyła kampania promująca jesienno-zimową ofertę sieci sklepów eObuwie (należącej do grupy CCC). Jest realizowana pod hasłem „Zawsze do przodu, zawsze w Twoim stylu”.
Reklamy z kampanii są utrzymane w formacie kreatywnym „Zawsze w Twoim stylu”, znanym z akcji promującej kolekcję eObuwie na sezon wiosna-lato. Spot w dynamicznej stylistyce pokazuje różne buty z oferty eObuwie oraz elementy w charakterystycznym dla tej marki zielonym kolorze.
Poprzednie działania reklamujące eObuwie obejmowały ok. 10 krajów, w których dostępne są sklepy internetowe tej sieci. Na razie nie otrzymaliśmy szczegółowych informacji o przebiegu obecnej kampanii.
Według badania Gemius/PBI w lipcu br. eObuwie.pl zanotowało 3,39 mln użytkowników i 38,2 mln odsłon.
W drugim kwartale br. przychody w sklepach internetowych eObuwie poszły w górę rok do roku o 57 proc. do 519 mln zł, a w sklepach stacjonarnych zmalały o 32 proc. do 13 proc.
Dołącz do dyskusji: „Zawsze do przodu, zawsze w Twoim stylu” - eObuwie reklamuje kolekcję na jesień i zimę (wideo)