SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

eobuwie.pl z kampanią w 10 krajach w Europie

Jesienno-zimowa kampania eobuwie.pl (Grupa CCC) pod hasłem “Tu zaczyna się nowa historia” ruszyła właśnie w 10 europejskich krajach. Marka kontynuuje założenia wiosennej edycji, pokazując, jak ważne w naszym życiu są właśnie buty. Za planowanie i zakup mediów w Polsce oraz w Chorwacji, Słowenii i we Włoszech odpowiada Value Media.

Aktualna komunikacja stanowi rozwinięcie wiosenno-letniej koncepcji pod hasłem “Każda para tworzy nową historię”. - Clou kampanii FW2021 to nowy rozdział, pisany jak zawsze we własnym, indywidualnym stylu. Marka dba o to, by proces zakupowy był maksymalnie prosty i przyjemny, dlatego oferuje bezpieczne, darmowe dostawy i szybkie zwroty . Zakupy można zrobić online, w sklepie stacjonarnym, przez telefon lub w aplikacji mobilnej - komentuje nowe działania Beata Dąbrowska, marketing director CEE and WE, eobuwie.pl.

Planowaniem i realizacją strategii mediowej zajęło się Value Media należące do Group One. Agencja odpowiada za zakup mediów w telewizji na kluczowym dla eobuwie.pl rynku polskim, a także telewizji, radia, prasy i OOH w Chorwacji i Słowenii oraz prasy we Włoszech.

Głównym celem kampanii jest wzrost spontanicznej świadomości marki. To kontynuacja współpracy Value Media i eobuwie.pl, która trwa od lutego br.

 

Koncepcję kreatywną kampanii stworzyła agencja Visual Crafters.

Kampania potrwa do końca października.

Dołącz do dyskusji: eobuwie.pl z kampanią w 10 krajach w Europie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Normlas
Skąd się bierze ta mania pokazywania w reklamach wzorów polegających na wtranżalaniu się samochodami na zieleń, podjeżdżanie do samego brzegu jeziora, na plażę, do lasu, w góry - czyli wszędzie tam, gdzie samochody i pojazdy mechaniczne nie są wcale mile widziane?
odpowiedź
User
Miko
ależ to jest intensywnie nijakie; pomiędzy tymi wszystkimi ujęciami produktowymi juz zabrakło miejsca na pomysl kreatywny; a poważnie - kiedyś eobuwie było wyżej wizerunkowo od CCC, a teraz się zamieniają miejscami - CCC robi ciekawe rzeczy z modowym sznytem, a eobuwie pokazuje ludzi w butach albo gadające adidasy; szkoda tych wszystkich nowości technologicznych na tak siermiężnie budowany wizerunek
odpowiedź