SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Engine wiodącą agencją MINI Polska

Agencja Engine rozszerzyła zakres obsługi MINI Polska, stając się jej wiodącą agencją reklamową na naszym rynku. Ogółem pracuje dla marki MINI od 2003 roku, do tej pory głównie w zakresie komunikacji internetowej.

- Zdecydowaliśmy się powierzyć kompleksowe działania agencji, która świetnie zna naszą markę i rozumie jej wyjątkowy styl oraz język komunikacji. Pierwsze wspólne doświadczenia w ramach rozszerzonej współpracy potwierdzają, że był to właściwy wybór - opisuje Paweł Koziński, marketing & communication manager w MINI Polska.

W ramach obecnej współpracy Engine odpowiada za komunikację MINI Polska w zakresie ATL, BTL, internetu i działań w salonach dealerskich.

Na przełomie lutego i marca agencja przygotowała już kampanię reklamującą nową 5-drzwiową wersję MINI Hatch. Działania były prowadzone w prasie, internecie, kinach oraz na outdoorze. Obecnie w tych kanałach komunikacji promowana jest ofertę leasingu 101 proc. dla modelu MINI Countryman.

Za planowanie i zakup mediów dla MINI Polska odpowiada dom mediowy Initiative, a działania na portalach społecznościowych realizuje agencja Get More Social.

Dołącz do dyskusji: Engine wiodącą agencją MINI Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl