SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Elżbieta Gorajewska, DDB, Ciszewski PR i 180heartbeats z Impactorami

Człowiekiem roku w 13. edycji konkursu Impactor została Elżbieta Gorajewska, dyrektor zarządzający AGB Nielsen Media Research. Nagrody przyznano też najlepszym agencjom i projektom ub.r.

Elżbieta Gorajewska tytuł Człowiek Roku Przemysłu Mediowego otrzymała „za konsekwencję w realizowaniu strategii firmy badawczej. Za skuteczne zarządzanie agencją badawczą, która stała się w Polsce liderem wśród firm prowadzących badania telemetryczne”.

Wszystkie wyróżnione firmy zdobyły nagrody drugi rok z rzędu. Natomiast wśród projektów dwukrotnie została nagrodzona akcja „Adam – Mężczyźni kontra rak piersi”, którą agencja Magnifico zrealizowała w ramach kampanii „Avon kontra rak piersi”.

W konkursie wyróżniono również Polkomtel, a w szczególności Dariusza Matuszaka kierującego w tej firmie departamentem komunikacji korporacyjnej, za wzorcowe działania w zakresie wykorzystania technologii telekomunikacyjnej w działaniach CSR dla służb ratunkowych. Dodatkowo partnerujące konkursowi Centrum im. Adama Smitha po raz szósty przyznało nagrodę im. Krzysztofa Dzierżawskiego dla dziennikarza zasłużonego w upowszechnianiu idei wolności i zdrowego rozsądku .Laureatem nagrody został Jakub Strzyczkowski z radiowej Trójki.

Wyniki 13. edycji konkursu Impactor

Firmy Roku 2010:
- Agencja Reklamowa Roku 2010 – DDB Warszawa
- Agencja PR Roku 2010  – Ciszewski Public Relations
- Agencja BTL Roku 2010 – Tequila\Polska
- Agencja Interaktywna Roku 2010 – 180heartbeats

Projekty Roku 2010:
- Projekt PR Roku – „Adam – Mężczyźni kontra rak piersi” (Magnifico dla „Avon kontra rak piersi”)
- Projekt Roku - Marketing Sportowy – „Samsung Athletic Cup 2010” (Polish Sport Promotion dla Samsung Electronics Polska)
- Event Roku -„Konferencja Facebook NOW” (ARBOinteractive)
- Projekt CSR Roku  – „Adam – Mężczyźni kontra rak piersi” (Magnifico dla „Avon kontra rak piersi”)
- Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku 2010 – „Świeć się na święta - z Energą!” (Konsorcjum: Energa, Agora, PanMedia Western, Neuron, Ideacto)
- Projekt Roku 2010 – Marketing Miejsc – „Mazury Cud Natury” (Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego)
- Projekt Roku 2010 – Marketing Bezpośredni – „Zielone Światło dla domówki – Lech Premium” (Afekt).

Dołącz do dyskusji: Elżbieta Gorajewska, DDB, Ciszewski PR i 180heartbeats z Impactorami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl