„Ekomania Filmowania” w kampanii „Tesco dla Szkół”
W tegorocznej edycji kampanii „Tesco dla Szkół” prowadzony jest konkurs „Ekomania Filmowania”. Jego realizacją zajmuje się agencja Garden of Words.
Konkurs „Ekomania Filmowania” jest skierowany do uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych. Akcja, w której można wygrać pracownie multimedialne, przenośne odtwarzacze DVD i wycieczki zagraniczne, ma być niecodzienną i inspirującą lekcją ekologii. Partnerami konkursu są fundacja Partnerstwo dla Środowiska, „Głos Nauczycielski” oraz eksperci zasiadający w jego jury: Tomasz Zubilewicz, Małgorzata Ohme i Mirosław Jakubik.
„Ekomanię Filmowania” – zaplanowaną do końca stycznia przyszłego roku – wspierają działania promocyjne w sklepach Tesco (materiały POS, POS TV i IMS) oraz internecie (strona tescodlaszkol.pl, reklamy w serwisie Nk.pl). Za organizację i promocję konkursu odpowiada agencja Garden of Words.
Dołącz do dyskusji: „Ekomania Filmowania” w kampanii „Tesco dla Szkół”
http://tescodlaszkol.pl/149?typ=szkola_miasto&pole=Jerzmanowa&toon=SZUKAJ&start=0
Musimy mieć wystarczajaco duzo głosow aby znalezc sie w pierwszej 30 a na razie nam daleko :[ Z góry dziekujemy za wszystkie głosy ;)