68 nominacji do Effie Awards 2018. Najwięcej dla Wavemaker, Mediacomu, Starcomu i Saatchi&Saatchi IS
W tegorocznej edycji konkursu SAR Effie Awards Poland przyznano 68 nominacji. Wśród agencji mediowych najwięcej nominacji otrzymały Wavemaker, Mediacom i Starcom, wśród agencji reklamowych - Saatchi&Saatchi IS, a wśród klientów - IKEA.
Do tegorocznego konkursu Effie Awards Poland, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, zgłoszono 193 prace w 24 kategoriach. Na razie ogłoszono nominacje w 23 kategoriach - przyznano w nich 68 nominacji, najwięcej (po sześć) w trzech kategoriach: Retail/Kanały sprzedaży, Long Term Marketing Excellence, oraz Positive Change - Edukacja społeczna i Pro Bono.
Wśród agencji mediowych najwięcej nominacji otrzymał Wavemaker (dwanaście), a dalej pod tym względem są Mediacom i Starcom (po siedem) oraz Value Media (cztery). Jeśli chodzi o agencje reklamowe najwięcej szans na nagrody mają Saatchi&Saatchi IS (siedem), Ogilvy (pięć) oraz DDB&Tribal, Grey Group Poland, Performance Media oraz Publicis Worldwide Polska (po cztery). Ze strony klientów najwięcej nominacji otrzymali: IKEA (pięć), Grupa Maspex, ING Bank Śląski, L'Oréal Polska, Nestlé Polska i Philips (po trzy) oraz Fundacja WOŚP, Grupa Żywiec, Huawei, Orange Polska, Prudential, USP Zdrowie (po dwie).
Nominacje w kategorii Marketing&Business Solutions zostaną ogłoszone 8 października. Wszystkie zgłoszone prace ocenia jury, którego szefem jest Tomasz Lisewski, global head of brand, communications & digital and market w firmie Philips International.
Nagrody zostaną wręczone 29 października podczas gali w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.
W ubiegłorocznej edycji konkursu Effie najlepszą agencją została Saatchi & Saatchi IS, a domem mediowym - MediaCom Warszawa. Nie przyznano Grand Prix, natomiast rozdano 54 statuetki, w tym siedem złotych.
Dołącz do dyskusji: 68 nominacji do Effie Awards 2018. Najwięcej dla Wavemaker, Mediacomu, Starcomu i Saatchi&Saatchi IS